Vanliga frågor

Måste man ha ett fast städschema?

Nej. Du kan boka och avboka precis när du vill.

Vad har jag för bindningstid/uppsägningstid?

Ingen! :) Vi har inga krångliga abonnemang eller fasta avtal. Du kan boka och avboka precis när du vill.

Hur fungerar det med avbokning?

Gratis avbokning kan ske fram till 24 timmar före ankomst!
Om du vill avboka med kortare varsel så betalar du bara för 2 timmar (kompensation för städerskans resa).

Vad behöver jag att ha hemma?

Det är bra om du har allt städmaterial som behövs för att utföra städningen. Om du inte har något städartikel så tar vi den med oss.

Hur betalar man för städningen?

Fakturan skickas en gång i månaden och du har 30 dagar att betala den.

Har Bris Städ F-skatt?

Javisst! Vi står för alla skatter och avgifter.

Hur fungerar det med rutavdraget?

Med rutavdrag så betalar du bara 50% av arbetskostnaden. Avdraget står alltid på fakturan så att du inte behöver krångla med nåt pappersarbete. Vi fixar allt och du betalar bara det som står på fakturan.
Alla våra priser visas med rutavdrag och inkl moms.

Vad händer om jag inte är nöjd med städningen?

Vi har 100%-Nöjd-kund-garanti och det innebär att om du inte skulle bli helt nöjd kommer vi och åtgärdar problemet utan extra kostnad.


Har du en annan fråga? kontakta oss!